.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
ارتباط ۱۰ نماینده ‌با فساد بانکی اخير
نماینده مردم شازند در مجلس گفت: برای مجلس عیب است که ۱۰ نماینده آن ‌با فساد بانکی اخیر ارتباط داشته‌اند.   به گزارش شمال نیوز به نقل از محمود احمدی‌بی‌غش نماینده مردم شازنده در مجلس شورای اسلامی امروز سه‌شنبه طی اخطاری در صحن علنی مجلس به اصل 84 قانون اساسی استناد کرد و اظهار داشت: قصد داشتم اخطارم را قبل از رای‌گیری در خصوص کلیات طرح تغییر نحوه سوال از رئیس‌جمهور ارائه دهم ولی فکر کردم برخی تصور می‌کنند که می‌خواهم خلاف موج حرکت کنم.

وی با بیان اینکه قطعا مجلس عصاره فضایل ملت است، افزود: وقتی نمایندگان مجلس به فرمایشات امام (ره) در مورد مجلس استناد می‌کنند، باید بدانم مجلسی از نظر امام (ره) در راس امور است که الگوی آن شهید مدرس باشد.

نماینده مردم شازند گفت: برای مجلس شورای اسلامی عیب است که در بین حدود 290 نفر نماینده، دادستان بگوید که 10 نفر با قضیه فساد مالی ارتباط داشتند و هیچ وقت هم اسامی این افراد اعلام نشده است، این مجلس کجا عصاره فضایل ملت است؟
استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

نا شناس 29 فروردين 1391
همه آنهائي كه انتخاب ميشوند عصاره رذالت هستند نه عصاره فضائل ملت !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
نا شناس 29 فروردين 1391
شنیدیم اقای دکتر ( ک) نماینده شهرستان (ب) هم جزو این افراد هست.
ناصری 30 فروردين 1391
واقعاً تا بحال نمی دانستید از اینکه در جلسات علنی مجلس هشتم ، آمار حاضرین حداکثر به 167 می رسد و به این عده هم لاریجانی التماس می کند که در رای دادن مشارکت کنند ، کجا هستند و چه می کنند ! یعنی تا بحال معنی فعالیت در حوزه انتخابیه را متوجه نمی شدید ! منتظر باشید که بزودی خبرهای مهمتری منتشر می گردد و به 10 نفر بسنده نمی گردد !!!!

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.047 seconds.